Thursday, July 3, 2008

here @ putra height..

hi there..
im here @ kak noi house..2morow,im going back to malacca..huhuh..nothing much 2 say..lela,dont get angry coz im not interested to update my blog..well..as bel 245 end up,im also feel like mls nk update.hehehe..dont get angry yar..

but dont worry, here i share with u my fav song lyric from nubhan..title ada untukmu..

di sana pungguk menanti
mengharap bulan membalas rindu di hati
ooooo
di sini aku berdiri
menunggu penuh dgn kesabaran
tanpa manis madahjanji yg puitis
tuk persembahhanya ketulusan sekeping hati suci
[CHORUS]aku..berikan kasih
kalau itu yg kau mahu dari ku
aku...berikan cinta utk membahagiakan hari mu
aku...syg diri(pada) mubiar pun nafas ku sampai terhenti
akan ku kota janji kita
mendirikan taj mahal cinta
seteguh kasih shah jehan kpd mumtaznya
terasa indah
pabila berdua semakin tiba
saat bahagia meraih cinta kita
[CHORUS]

k la, till then..im quite sleepy.daaaa...

1 comment:

budak kecik said...

woit ni lg pakwe aku..x aci ar...
hahhaa