Tuesday, February 17, 2009

AM I TOO BAD???


hi peeps,

arini rase down giler.arghhhh...am i too bad to be a friend?jahat sangat ke i ni??every success that happened in my life mesti ade je orang nak dengki??WHY??why must this happened??i xpenah dengki pon dengan kejayaan orang len..tapi bile i berjaya,nape orang dengki?lagi2 kawan sendiri!!!warggghhh!!tension bangat.lagi2 bile orang tuh cakap i ni punca kawan2 lain jadi jahat.kononnye bile kawan ngn i ni, i influence depa 2 be negative...adusss..am i that bad?sedihnye.mmgla orang tu xcakap directly..tp penggunaan ayat yang sinis serta mengandungi makna yang tersembunyi tu yang membuatkan hati ini terluka..uwaaa...


uwaa..lepas ni dah xbleh nk kawan ngn org len.pasni biarla aizat je yg jadi kawan,aizat jugak la yg jd kekaseh..xpyh dgr umpat-umpatan yang menyakitkan hati.biarla diri ini hidup tanpa kawan2 sebab diri ini sangat jahat dan xlayak mempunyai seseorang yg bergelar KAWAN!!

Siapalah Aku...

Siapalah aku ini
Yang ingin memetik cintamu
Siapalah seadanya
Diriku di sisimu

Kau punya segalanya
Sedangkan aku insan hina
Hidupku penuh dengan kisah duka
Antara kita jurang nya berbeza

Biarlah usahlah
Bermain dengan api
Kelaknya terbakar sendiri

Biarlah tersimpan
Segala perasaan
Rahsia hatiku terhadapmu
Siapalah aku

4 comments:

Anonymous said...

hye aimi

byk sbr2 jek. kwn biar seribu, shbt biar 10, kekasih biar 1. ihik3. serious! alaa dlm hidup nie tak semenya cerah aimi. aku pn nah kena gak mcm tue. kita nie tak laa baik sgt, tak jht sgt. bab2 dengki n cemburu nie, tue biasalah. nama pn pompuan kan. cuma kita kena kawal laa. and plus, biarlah org nk anggap kita mcm ner pn sbb nie diri kita, bknnya org lain. sbr byk2 yokkk!

go ahead... chaoyokk22!!!

budak kecik said...

wits2...
ni pehal lu lak yg sentap neh???
wat bodo suda...
sorry...
aku tau aku yg salah dlm hal ni kan,kalau la aku tak...
hehehehe
wah hebatnya ann,sume org jeles...
hahahahhaaa

haidan_imia said...

to wani...
prinsip kite mmg cmtu.biar lantak org ckp ape pasal kite,yg penting kite tau diri kite btul..tp kadang2 bile org yg dekat sgt ngn kite wat cmtu,tiu yg plg sedih..tp xpe,selagi hayat dikandung badan..ranjau berduri aku akan tempuhi.hehehe...

to lala,
tu la susah bile jd hebat ni..
hmm..ko xsalah..yg salah aku..
aku ini insan hina..
xlayak kawan ngn org sebaik hgpa...
huhuhuhuh..tolong jauhi aku...
sume org jeles

Anonymous said...

aimi,

alaa biarkan ajer... biarkan dia dan labu-labunya...

hari nie mungkin hari dia
esok lusa kita tatau kan?

who knows 1 day u could be better than them? a milionaire of aimi? perhaps! hehehe.. ihik3.

*saje amik hati, em sbr tau!