Wednesday, October 20, 2010

dolce far niente!

Having myself trapped in this trouble was a horrible nightmare for me.for whatever reason,arini aku ke klinik idzham untuk dapatkan mc..

Memang!jiwa memang sangat kacau sekarang..

Aku sendiri tak sangka akan kecewa lagi.yup,me with same problem.


love hurt!


Love is pain!


Amik mc,then layan 3 movie dalam sehari.memang cool action kan?

first movie,the switch lakonan jennifer aniston n sape ntah hero tu.filem ringan yang biasa2 je.tapi aku sgt merasakan aku dan kassie mempunyai persamaan.want to have kid but refuse to have a husband.fuh,kalau aku takde agama,dah lama kot aku buat benda yang sama macam kassie.
But it was so touch me when wally berterus terang.sumpah,aku nampak dia macam Is.Is ego..tak suke berterus terang.
Dia rela lepaskan benda yang dia sayang dari berterus terang tentang hati dia.

No comments: