Wednesday, November 18, 2009

ini bukan cinta biasa~

entah.ini bukan cinta biasa.ini bukan cinta.perasaan sakit terasa kerana menyakiti orang lain.itu yang aku rasa.dan rasa KEHILANGAN paling mendalam.kehilangan seseorang yang selama ini jadi tempat aku bertanya,mengadu dan sesungguhnya mata aku juga terbuka kerana dia.


tapi..................................................



segalanya dah berakhir.perbualan semalam masih terasa di hati..



aku:u know what,im afraid of losing u..

dia: semuanya dah terlambat.u already losing me.



:(


betul,peluang yang dia bagi aku sia-siakan.tapi bukan itu yang aku mahukan.aku harap sangat dia percaya bukan niat aku untuk buat macam tu.aku punya alasan.tak mudah bagi aku untuk berterus terang.aku harap sangat dia faham.dan aku harap sangat,masih ada peluang untuk aku!!


kris dayanti - aku wanita biasa

Aku ini wanita biasa
Bisa sakit luka karena cinta
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

[chorus1]
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih hatiku

Kekasih hatiku maafkan aku
Aku wanita biasa

Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

[chorus2]
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Hatiku… maafkan aku..

3 comments:

Anonymous said...

kakak kenapa ni?ades byk benda tertinggal ni...

budak kecik said...

harus menghargai segala yg ada di depan mata...
tabah,segalanya ada hikmahnya...
mungkin ini permulaan sebuah perhubungan...
wah ada cam novel x ayat aku..huhu

haidan_imia said...

iqa:lg skali qa.lg skali ia terjadi.tapi kali ni lebih sakit..kakak sia2kan die.bkn ejat lg..tp seseorg..

lala:wahh..ayat cm novel..huhuhu..susahla nk lupakan die..susah nk lepaskan die dr idup aku...